Рад код куће 2020.


ДЕТИЊСТВО

„Детињство је чаробно клупко што се врло брзо одмота

 у свилен конац успомена које памтимо целог живота.

 Детињство личи на путовање, пут превалимо док смо мали,

 а после дуго причамо себи како смо лепо путовали“

Слободан Станишић
 

"ЧАРОБНО МЕСТО"

 
 Успомене постоје да се памте
и остављају траг за сва времена...
Дивно је кад нам у срцу пламте,
јер делом себе живимо од успомена!

 

ВЕЛИКА ЈЕ ТА КРАТКА РЕЧ "ХВАЛА", 

реч која инспирише!

"Не постоји ништа лакше од пуног срца"




 

Последња седмица шк. 2019/20.

Корисни линкови за "одржавање кондиције" ;)











-  Мало дивне музике - необично свирање на кристалним чашама 😍
   


 

 

3/5.6.2020.

Драга децо, 
Настављамо да се играмо и вежбамо 😍  Бирате према свом нахођењу шта желите да радите...
















ЗАНИМЉИВОСТ:
У овом оркестру је дама која свира инструмент ТЕРЕМИН, кога додирује енергијом руку. Овај инструмент ствара магнетно поље и његов звук изгледа као да је звук  људског гласа. Само три државе у свету поседују школе у којима се учи свирање на теремину: Русија, Јапан и Ирска. 
Погледајте, задивљујуће је!

линк (овде)







1/2.6.2020.

Драга децо,

Ове седмице ћемо увежбавати све што смо научили током школске године, играјући квизиће на које сте већ навикли. Забавите се!






- "Чаробњак из ОЗ-а" - линк (овде) 
Уживајте уз све опције и садржаје које нуди овај линк😍





 

29.5.2020. 

       - дипломица је већ одштампана и спремна да твоја ђачка књижица буде још веселија -

 

28.5.2020.                 

 Драга децо,

приводимо крају наш заједнички рад... Још сутра пратите ову страницу и... готови смо...

МАТЕМАТИКА

Надам се да сте искористили сав материјал дат претходних дана за вежбање...
Данашњи рад започните кратким загревањем - квиз (Kahoot):

Договорено је да данас урадите проверу знања током дана кад год да стигнете и да ми пошаљете мејлом на увид... 
Изаберите групу задатака коју желите: 1. група или 2. група...
Сигурна сам да ћете бити веома успешни! СРЕЋНО!!!



Група 1.




Група 2.



 - Уколико желите, можете се бавити забавном математиком, решавати логичке задатке користећи линкове:  МОЗГАЛИЦЕ1 - линк (овде)
                                                                  МОЗГАЛИЦЕ2 - линк (овде)
                                                                                       БРЗИ ОДГОВОРИ - линк (овде)


МУЗИЧКА КУЛТУРА

ПЕВАЈТЕ! ИГРАЈТЕ! ПЛЕШИТЕ! РАДУЈТЕ СЕ! УЖИВАЈТЕ У СВАКОМ ТРЕНУТКУ! ВОЛИТЕ! СМЕЈТЕ СЕ! ПРОВОДИТЕ ВРЕМЕ У ПРИРОДИ! ДРУЖИТЕ СЕ! ВЕСЕЛИТЕ СЕ! ДАРУЈТЕ!

Забаве ради, можете креирати "мелодију" шарањем линијама различитих боја (из три круга) - линк (овде)




27.5.2020.

Драга децо,
Били сте изузетно вредни све време и давали свој максимум! Издржите до краја!
Данас ћете решавати задатке примењујући сва знања и логичке вештине која сте стекли током рада у 2. разреду, како бисте били што успешнији на сутрашњој провери... (али не само сутра!) 


- Постављене су две групе задатака за понављање садржаја о разломцима.  
Изабери једну групу (А или Б) и покушај самооцењивањем да процениш ниво својих постигнућа.  
НЕ треба да ми шаљеш повратну информацију на увид; теби је кориснија...

Група А


 Група Б


 - Сигурна сам да ћете експресном брзином урадити претходни захтев, па се у наставку можеш, ако хоћеш, забавити решавањем задатака са наставног листића:

- *За оне који желе и додатни задатак:

 ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ

- Свакодневно радите јутарњу гимнастику - вежбе обликовања - линк (овде) 

- Користите следеће линкове за разгибавање код куће - линк1 (овде)
                                                                                         - линк2 (овде)
                                                                                         - линк3 (овде)

- Играјте се на отвореном простору и уживајте у игри!

 


- Уколико желите...

С обзиром на то да смо говорили о врлинама и вредностима, можете да се забавите причом и само (у себи) препознате које се од њих ту крију  - линк (овде)




 

26.5.2020.

Драга децо,

Надам се да сте јуче лагано прошли кроз задатке из презентације, понављајући садржаје о разломцима... Уколико нисте, можете то урадити данас, јер настављамо са увежбаваљем...


Данас, поновите о разломцима коришћењем следећих линкова (молим вас, решавајте и понеки постављен задатак унутар њих):




  




Након тога, решавајте задатке на три нивоа сложености
из презентације Разломци (утврђивање) - линк (овде)
Напомена: Замолићу вас да преузмете ову презентацију на свој рачунар, како би радили сви линкови за кретање кроз њу...




Предлажем да урадите, ко може и хоће, задатке на стр. 94. из радне свеске...






ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ

 С обзиром на то га је данас кишовито и хладно време и да не можете да се играте на отвореном простору, будите ипак физички активни код куће:
- Гимнастика за децу - линк1 (овде) 
                                       линк2 (овде) 
- Скачите, трчите, певајте уз музику - линк (овде)

 


 

 25.5.2020.

Драга децо,
Мерјем
надам се да сте се одморили током викенда...
Улазимо у последњу недељу онлајн наставе...

Настављамо даље, утврђујући садржаје о разломцима... 
У четвртак планирамо проверу знања. 

За почетак, поновите кроз
занимљив видео у вези са разломцима - линк (овде) 
Петрови слатки разломци

Затим, провежбајте решавањем задатака кроз презентацију - линк (овде)

Напослетку одиграјте КВИЗ-ове (wordwall) - линк1 (овде) 
                 


Настави да се играш, ако желиш...
- Обележи необојене делове целине приказане на сликама:



- Решавај укрештенице:




ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ

Настављамо о вредностима и врлинама... Могу се придружити сви 😃


У табели су приказане неке врености и врлине. Покушај да издвојиш бар четири врлине које осликавају тебе и твоју личност. Присети се  како си, којим поступком и на који начин показао ту неку вредност или врлину у некој ситуацији и илуструј...
 


 

 

23.5.2020.

"Путева има триста да се оде из детињства, 

а само се ретки сете да остану вечно дете"

                                                                                     Мика Антић

НАСТАВНА СУБОТА 

Драга децо,

Након одгледаних ТВ-часова, 

и ова субота нека буде посвећена физичком васпитању - дружењу и играма на отвореном простору...



Уживајте, шетајте, истражујте, откривајте, трагајте са породицом на обали неке наше реке, покрај села, овог сунчаног викенда, попут другара Бранка Коцкице у епизодама:

"На обали реке" - линк (овде) 

Препознајете ли која је то река?

- "Калемегдан" - линк (овде)

Да ли сте скоро посетили ово место у Београду?

- "На салашу" - линк (овде)

 

ТАТАТАТИРАААААА!!!

 

 

 

 

 

22.5.2020.

 Драга децо,
за почетак одслушајте причу о природи - линк (овде)



МАТЕМАТИКА

Настављамо даље да се бавимо разломцима...
Надам се да сте користили јучерашњу презентацију и паралелно радили постављене задатке уз дата решења понављајући о претходно наученим разломцима практичним решевањем малих математичких проблема...

Данас најпре погледајте на Јутјубу видео-клипове, како бисте разумели још неке делове целине:
- ТРЕЋИНУ, ШЕСТИНУ, ДЕВЕТИНУ - линк 1 (овде)
                                                                 - линк 2 (овде) 
 

 

 

- Садржаји о којима данас  говоримо, налазе се у уџбенику на стр. 120. и 121. као и у РС стр. 92. и 93. Свако ради према сопственим могућностима, као и до сада...


- Играјте се путем (wordwall)  КВИЗИЋА - линк (овде)

 

  ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ

  Саветујем вам да и даље сваког јутра радите јутарњу гимнастику чим устанете...
Такође и да користите лепо време за шетњу и игре на отвореном простору током дана... 
Користите вијачу и ластиш! 😍


Молим вас да погледате постављене линкове и да их практично примените.. 
Сигурна сам да ће вам бити забавно:

линк1 (овде) wordwall

линк2 (овде)wordwall

 

21.5.2020.

Драга децо,
За почетак одслушајте причу о другарству... - линк (овде)

Настављамо даље...

МАТЕМАТИКА



-  Најпре се забавите интерактивним понављањем уз презентацију РАЗЛОМЦИ (петина и десетина)  - ПРЕЗЕНТАЦИЈА- линк (овде)

Уколико не можете из тог директног приказа, презентацију преузмите на свој рачунар, како би била интерактивна са свим анимацијама - ПРЕЗЕНТАЦИЈА за преузимање по потреби - линк (овде)
нпр. дешава се да се при директном приказу не приказује разломачка црта на овом слајду


- Рад на наставном листићу:


- Уколико желите, наставите са "разломачком креативношћу орнаментиком"...

 

 

 

 МУЗИЧКА КУЛТУРА


- С обзиром на то да је по плану понављање народне песме "Седи Ћира на врх сламе" (коју смо учили да певамо и свирамо ритмичким инструментима док смо још били у школским клупама), за почетак ево Тарине интерпретације - линк (овде) ... или Јутјуб (овде)
Замислићемо да сви заједно поново певамо хорски, твојим соло-доприносом код куће...
 "Седи Ћира на врх сламе" - линк Јутјуб (овде)


- Слушамо музичку причу и уживамо  "Вештица и Маестро" - линк (овде)
 Тамара Маринковић Томић и Славица Перић причају причу о вештици и маестру. Бранденбуршки државни оркестар из Франкфурта, под диригентском палицом Хауарда Грифитса, свира музику Фабијана Кунцлија.

Oво је прича о вештици и маестру. Она је узбудљива, пуна изненађења, а најбоље од свега је што ћете уз причу моћи да слушате и музику. Ако затворите очи, музика ће вам помоћи да јасно видите ствари у својој машти: село са својим чудним становницима, мрачну шуму у којој мала вештица живи са својом мачком, храброг маестра – а ту је наравно и велика тајна коју крије вештица… Али, хајде да не откривамо превише да не покваримо угођај. Једно је сигурно: прича има срећан крај – захваљујући музици!
Сигурна сам да ће вам пријати и да илуструјете након слушања... 😍

 

 

20.5.2020.

Драга децо,
пратећи мејлове које ми редовно шаљете, заиста сам презадовољна како и колико радите.. Иако увек напишем да свако уради онолико колико може, скоро сви урадите све што понудим, дајући свој максимум чак и у необавезном креативном делу... 
Знам да сте на измаку снага, али уз мало добре воље и вилинске прашине, стићи ћемо успешно до краја...
Све вас ПОХВАЉУЈЕМ! БРАВО ЗА ВАС И ВАШЕ РОДИТЕЉЕ КАО СЈАЈАН ТИМ!



Настављамо даље да се бавимо разломцима...
Надам се да сте користили јучерашњу презентацију и паралелно радили постављене задатке уз дата решења... Браво за све оне који су се играли😍

   За почетак, погледајте на Јутјубу видео-клипове, како бисте поновили о половини, четвртини и осмини као деловима целине:
- Половина - линк (овде)

- Четвртина и осмина - линк (овде)


А затим и данашња тема:

- Петина и десетина - линк (овде)







 - Садржаји у вези са петином и десетином налазе се у уџбенику на стр. 119.  и  у РС на стр. 91.

- Корелација са енглеским језиком - Песма о разломцима - линк (овде) 



ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ

Као и до сада, надам се да радите вежбе обликовања у виду јутарње гимнастике, да шетате са родитељима, да се играте са другарима на отвореном простору прескачући вијачу, ластиш, играјући се старих и нових игара, да користите претходно датих толиииико корисних линкова... 

У здравом телу здрав је дух! 😍





ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ

- Надам се да се неки парови (по слободном избору) већ припремају да изражајно читају кратак драмски текст "Слатка математика" који сам поставила у оквиру јучерашњег рада и да нам пошаљу звучни запис😍

- Мој омиљени јунак из цртаног филма или стрипа - представите на начин како ви то желите...
 Пример из мог детињства, за вас вероватно чудан: "Балум Балум", "Попај", "Балтазар"...






 

19.5.2020.

Драга децо,
надам се да сте успели да се играте деловима једне целине, савијањем папира, према јучерашњој презентацији и сликама... Уколико нисте стигли, покушајте када будете имали времена... Занимљиво је разумети део целине и коришћењем лего-коцкица:



Сигурна сам да сте из ликовног радили орнаменте. На шарама ћилима (народна традиција) их можемо уочити...
 
Данас утврђујемо разломке: половина, четвртина, осмина решавањем задатака на наставном листићу...




Можете поновити/погледати:

- видео на Јутјубу - линк (овде)
- презентацију - линк (овде)
 Уколико вам је лакше, иста презентација је у форми видео-клипа - линк (овде)






  - Покушајте од пластелина или било које масе за моделовање, папира у боји и сл. да направите делове целине које смо научили... Креативни задатак за оне који то желе,  јесте да то може бити и некаква "јестива математика", попут торте, пице... нпр. линк (овде)
Симпатичај можда и предлог орнамента од половина, четвртина и осмина круга... 

- Уколико неко жели у пару да нам одигра драмски текстић и сними, биће нам веома забавно:




ФИЗИЧО ВАСПИТАЊЕ

Као и до сада, надам се да радите вежбе обликовања у виду јутарње гимнастике, да шетате са родитељима, да се играте са другарима на отвореном простору прескачући вијачу, ластиш, играјући се старих и нових игара, да користите претходно датих толико корисних линкова... јер је у здравом телу здрав дух 😍


 

18.5.2020.

 Драга децо,
Похваљујем СВЕ ВАС који сте урадили квизове и тест... БРАВО!





Приближава се крај школске године... Још мало стрпљења, упорности и енергије...

Настављамо даље...

МАТЕМАТИКА 










О разломцима које данас учимо, можете:

- прочитати у уџбенику на стр. 116, 117, 118.
- У радној свесци су задаци  на стр. 88, 89, 90. 
Свако нека уради према свом нахођењу, као и до сада...
- можете погледати презентацију:


 

- Било би добро и практично да се бавите пресавијањем папира, одређујући тако: половину, четвртину, осмину једног целог...


ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ

Страница блога у форми виртуелног паноа коју сам обећала за претходни садржај ГВ и ЧОС-а налази се  овде (линк) 

Настављамо са задатком од претходног часа, о вредностима ка којима тежимо, као и поштовању својих и туђих потреба...

Мерјем
Пристигли радови:
Ботуњац
Благојевић

Тара





15.5.2020.  

Започните дан забавном математиком:

Током виртуелне манифестације Мај месец математике, која је почела 7. маја, школарци имају прилику да учествују у инспиративним интерактивним радионицама, које представљају праву истраживачку авантуру... - посетите изузетно занимљиве радионице баш за ваш узраст путем линка (овде) 

МАТЕМАТИКА

Замолила бих вас да данас урадите следеће игре, за "загревање":
- укрштеница (wordwall) - линк (овде)

- КВИЗ  (wordwall) - линк (овде)

Данас ћемо проверити како и колико сте овладали решавањем бројевних израза са више рачунских операција путем, вама већ познатог, електронског теста (без укуцавања мејл адресе, слањем слике повретне информације након предатог рада - "прикажи резултат")







  ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ

(садржаји претходног часа)

  Саветујем вам да и даље сваког јутра радите јутарњу гимнастику чим устанете...Такође и да користите лепо време за игре на отвореном простору током дана... Користите вијачу и ластиш!😍
Молим вас да погледате постављене линкове са садржајем прескакања вијаче... 
Сигурна сам да ће вам бити забавно:

линк1 (овде) 

линк2 (овде)  

линк3 (овде)

линк4 (овде)

линк5 (овде) 

линк6 (овде)

линк7 (овде)

линк8 (овде)



 

14.5.2020.

 Драга децо,
за почетак дана, одслушајте једну лепу ПОУЧНУ ПРИЧУ - линк (овде)
Сигурна сам да ће вам се допасти и да  ћете размислити о ВРЕДНОСТИМА на које нас усмерава (интеграција са задатком из ГВ који могу да креирају сви који то желе) ... Ако је још неко креирао свој рад, нека пошаље да поставим...
У. Ботуњац

МАТЕМАТИКА

Настављамо са  утврђивањем решавања математичких израза поштујући редослед рачунских радњи како смо научили...

Замолила бих вас да данас урадите сви оба КВИЗА:

- КВИЗ (wordwall) - линк (овде)
"Редослед рачунских радњи"

- КВИЗ (Kahoot) - линк (овде)
   "II-4 ЗНА ДА РЕШАВА ЗАДАТКЕ СА ВИШЕ ОПЕРАЦИЈА"
 
НАПОМЕНА:
Потребно је обавезно уписати своје име и презиме на почетку оба квиза, како бих имала евиденцију о резултатима...  
Сада је битно поједностављен Kahoot,  јер је од скоро омогућена опција да се квиз направи тако да се игра комплетно све на рачунару, једним кликом на линк који сам поставила (нема логовања); уласком у простор квиза, нижу се задаци без временског ограничења, како би сви успели максимално да стигну да ураде све захтеве! 
Одређен је рок израде квиза: субота 16.5.2020. до 12 часова! (након тога "нестаје")

За сутра смо се договорили да ћемо проверити како и колико сте овладали решавањем бројевних израза са више рачунских операција путем, вама већ познатог, електронског теста...
  

- ДЗ
Сагледавши да су  претходне  Kahoot - квизове које сам постављала, само нека деца искористила, решила сам да их активирам поново поједностављеним начином коришћења (у техничком смислу) са истим роком предаје 16.5.2020. до 12 часова.. 
Пожељно је искористити следеће линкове за улазак у простор за решавање задатака, јер је сада врло једноставан начин коришћења, згодно за понављање, има повратну информацију, а не шаљете ништа мејлом (систем одради све):


 МУЗИЧКА КУЛТУРА

Данас треба да се бавимо следећим музичким активностима:
- певамо  песму " Вишњичица род родила" - линк (овде)

- слушамо музику - "Бумбаров лет" Николај Римски Корсаков - линк1 (овде)
                                                                                                                   - линк2 (овде)

Предлажем да илуструјете у свескама своје маштовите визије (испод наслова), да размислите какав је темпо (споро, умерено, брзо) и које инструменте препознајете...

Као и раније, затворите очи и уживајте док слушате оркестарско извођење ове дивне композиције "Бумбаров лет" која је само део из опере Н. Р. Корсакова "Прича о цару Салтану"...

Постоји и истоимено књижевно дело чувеног руског писца  А.С. Пушкина, по коме је направљен цртани филм за децу "БАЈКА О ЦАРУ САЛТАНУ" - линк (овде)  (за покретање титла, чим почне цртаћ, кликните на тастатури слово "Ц")
Кратак опис: касно увече, три девојке су се вртеле око прозора... Слушајући њихов разговор, цар је изабрао за себе жену, која ће му до септембра родити хероја... И све би било у реду да није настао заплет - мајку и сина ставили су у буре и бацили у море... Шта се даље догодило и које авантуре одважног царевића Гвидона, прелепе принцезе лабудова и цара Салтана, видећете у овој причи. 
Колико год да је јака превара, ипак се препреке превазилазе неким правим вредностима попут љубави, храбрости, доброте, оданости снаге духа, које увек доведу до победе правде над неправдом!



13.5.2020.

 Драга децо,
ваше нове занимације (шта сте научили током ванредног стања) и препоруке за нешто "добро" (књига, емисија, песма и сл.) поставила сам на нову страницу - линк (овде)
БРАВО ЗА СВЕ ВАС!

МАТЕМАТИКА


Данас ћемо утврђивати садржаје о решавању израза...
Припазите на редослед рачунских радњи и употребу заграде...
Задаци су дати на наставним листићима као широк избор из кога ви по слободном нахођењу радите шта желите и колико можете (свако даје индивидуално свој максимум)...
За петак је планирана провера знања, која ће бити у форми теста, као и претходна два пута.




 

 

 

  ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ

  Саветујем вам да и даље сваког јутра радите јутарњу гимнастику чим устанете...Такође и да користите лепо време за игре на отвореном простору током дана... Користите вијачу и ластиш!😍
Молим вас да погледате постављене линкове са садржајем прескакања вијаче... 
Сигурна сам да ће вам бити забавно:

линк1 (овде) 

линк2 (овде)  

линк3 (овде)

линк4 (овде)

линк5 (овде) 

линк6 (овде)

линк7 (овде)

линк8 (овде)

 

 




 

12.5.2020.

Драга децо,
предлог за почетак дана јесте још једна дивна емисија мог детињства:
- "Недељни забавник" - линк (овде)
- "Полетарац" - линк (овде)
Ако желите, одиграјте и ви са неким игру "огледала" у пару са још неким другаром... или покушајте да нацртате пчелицу, жабицу... или се играјте гледања на сат... или једноставно певајте гледајући ове епизоде...
Сигурна сам да ће вам бити забавно 😍

МАТЕМАТИКА 

Данас радите задатке по слободном избору, од понуђених:

 - уџбеник - стр. 113.      - РС - стр. 85.

 Дакле да поновим, 

ја сам "понудила", а ви по свом слободном нахођењу одабирате колико и које задатке желите да урадите!


 

ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ

Саветујем вам да и да ље свако јутро радите јутарњу гимнастику чим устанете...Такође и да користите лепо време за игре на отвореном простору током дана... Користите вијачу и ластиш!😍

 

 

 

 

 

11.5.2020.

 Драга децо,
надам се да сте се одморили, наиграли током сунчаног викенда и урадили домаћи задатак из физичког васпитања...
Сигурна сам да сте се одлично забавили!
Такође желим СВЕ ВАС да ПОХВАЛИМ за вредан и одговоран рад током протекле седмице, а посебно за стваралаштво! БРАВО!

 

Настављамо даље...

МАТЕМАТИКА

 

  - уџбеник - стр. 111. и 112.         - РС - стр. 82. и 84.

 
 

 

ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ

Претходни задатак је сјајно стваралачки представљен!  БРАВО!  
На вибер групи су скоро сва деца већ поставила своје НОВОНАУЧЕНЕ занимације током ванредног стања... Уживали смо дивећи се једни другима и учећи једни од других 😍
Покушаћу да их поставим на посебну страницу овог блога...
 

Тема данашњег часа је:

ШТА КАД СЕ ТО ДЕСИ

Током одрастања, изграђујемо одређени систем вредности... Али има ситуација када се те вредности не поштују... Зато је неопходно да сагледамо како да усагласимо своје потребе са поштовањем потреба других!
   
Ваш задатак је да замислите комуникацију са неким од другара и да, на било који начин (нпр.путем писма, стрипа, слике, видеа...), предложите другима како могу да препознају и задовоље потребе, а да истовремено поштују вредности...
 








 

9.5.2020.

НАСТАВНА СУБОТА 

Драга децо,

желим да ваше суботе буду проткане топлином и јачином емоција као у омиљеној ми песми  Добрице Ерића

 "СУБОТЕ МОГ ДЕТИЊСТВА" (линк) 

Нека ова субота буде посвећена физичком васпитању - дружењу и играма на отвореном простору...



 

 


              

 Када будете правили паузе током дана,  предлажем за забаву:

 

*Певајте са Бранком Коцкицом: "Пица или гибаница" - линк (овде)

*И ви имате већ задату тему "Ја то већ умем"(нове занимације), па завирите у епизоду "Шта знаш да урадиш сам" - линк (овде)

*Ви сте сјајни мали математичари - данашњи час математике = епизода "Мали математичари- линк (овде)

*Уживајте, шетајте, истражујте са породицом на обали неке наше реке овог сунчаног викенда, попут другара Бранка Коцкице у епизоди "На обали реке" - линк (овде) 

Препознајете ли која је то река?

* У једној од ових епизода, крије се песма која је у оквиру данашњег ТВ-часa из музичке културе ... Ако можете, препознајте која је то песма и раздрагано је певушите!

  ТАТАТАТИРАААААА!!!

 

 

8.5.2020.

Драга децо, 
за почетак, поиграјте се слагањем пузле (у горњем десном ћошку изаберите број комада-нпр.24; у доњем левом углу је иконица да се кликом на њу појави слика коју слажемо) ...
Затим пребројте цветове на добијеној слици и помножите бројем својих година... Толики број пољубаца поклоните најмилијима 💗



 Настављамо даље...

МАТЕМАТИКА 

 

- уџбеник - стр. 110.            - РС - стр. 80. и 81. (за оне који желе више)


  

 

ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ

...настави да радиш вежбе обликовања, скачи, трчи, прескачи, плеши, певај...

линк1 (овде)

линк2 (овде)

линк3 (овде) 

 

7.5.2020.

Драга децо,
ево једне старе занимације у којој има математике😍
ТАНГРАМ - То је логичка игра која служи да разбистри ум (најстарија кинеска пузла). Састоји се од неколико геометријских фигура које су исечене од једног квадрата.
Модел танграма само треба да одштампате, исечете и играте се... Слика приказује фигуре које можете направити... Занимљиво је и то да све фигуре имају исту површину као и почетни квадрат! Покушајте и сами нешто да осмислите, ако желите...




Слично јучерашњем раду, настављамо даље...

МАТЕМАТИКА



- Уџбеник - стр. 109.      - РС - стр. 77.

- Додатни задаци (за оне који желе више):    


МУЗИЧКА КУЛТУРА

Данас уживамо слушајући музику из цртаних филмова 😍

(редослед композиција)



- "Пинк Пантер"





... плешимо поново уз познати спот који смо користили за физичко васпитање - линк (овде) 

https://www.youtube.com/watch?v=24JS0gjS5RM




- "Сунђер Боб" (линк)

 

 

6.5.2020.

Данас је Ђурђевдан!
Срећна слава свима који славе!
 РТС - линк (овде)
Драга децо,
све похвале за постигнућа у погледу јучерашње провере знања. Одлично сте решавали задатке коришћењем једначине. БРАВО!
Идемо даље...



-Уџбеник - странa 108.       - РС - страна 76.

- Додатни задаци (за оне који желе више):

 

   

 

 

 

 

 

ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ

Надам се да сте јуче уживали у епизоди Бранка Коцкице "Вежбајмо у природи" и опробали се у неким активностима... 
Данас погледајте епизоду "Шта је то спорт" - линк (овде)  
Иако је феноменална "Коцка, коцка, коцкица"  по мом скромном мишљењу увек актуелна емисија, можете погледати епизоду "Муке једног Лава" која је новијег датума, на каналу РТС-а  
- "Приче о необичним спортовима"  - линк (овде)
и
- "Субота, ђачка бубота" - линк (ОВДЕ)

Настави да скачеш. прескачеш, трчиш, радиш вежбе обликовања, плешеш, певаш..

  линк (овде)

 

  

РАЗРЕДНИ ЧАС

Тема: Књига, филм, песма, емисија коју препоручујем...

Нпр. Ја топло препоручујем емисије (линкови): 

"Коцка, коцка, коцкица"

"Метла без дршке"

"Приче из Непричаве" 

које су обележиле моје детињство...

Препоручи нам и ти, ако желиш, на начин по слободном избору...

 

 

 

5.5.2020.

Драга децо,
надам се да редовно радите јутарњу гимнастику на сличан начин како смо то радили сваког јутра у школи... "загрејте се" и уз нашу уобичајену песму за завршетак разгибавања  - "Мonkey Dance" -  линк овде

 

МАТЕМАТИКА

Договорили смо се да данас, након одгледаног ТВ - часа, урадите проверу знања електронским путем, решавајући задатке са множењем и дељењем коришћењем једначине као начина решавања...

Инструкције о начину и условима рада остају исте као претходни пут: 
Кликом на дати линк улазите у простор са задацима које сам осмислила... 
Припремите свеску и оловку, мало добре воље и вилинске прашине 😃 
Кликом на тачкицу испред тачног одговора за који се одлучите (од понуђених) обележавате резултате до којих сте дошли решавањем у свесци (веома је важан  поступак - ток решавања, размишљања; одговор реченицом у свим задацима где постоји питање)... 
Када завршите све задатке, кликните напослетку "дугме" ПРОСЛЕДИ, чиме се предаје рад. Затим ћете видети "дугме" ПРИКАЖИ РЕЗУЛТАТ путем чега ви имате одмах увид у оно што сте тачно урадили и где сте погрешили, као и број остварених  од укупног броја бодова...
Замолићу вас да будете фер и радите искрено самостално у временском ограничењу једног школског часа.
Важно: пажљиво читај текст неколико пута, подвуци кључне речи, размишљај полако корак по корак и проверавај добијено решење; прво ради оно што знаш, па се врати на места где ниси сигурна/сигуран (исто као када смо били у школи)...
Сигурна сам да ћете бити веома успешни и сви освојити дуплу петицу! СРЕЋНО! 
 
 

- ДЗ - Радна свеска - стр. 74. и  75.            




ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ

... разгибавајте се, скачите уз музику, крећите се, плешите ...

линк1 (овде)

линк2 (овде)

линк3 (овде) 

- Одгледајте епизоду Бранка Коцкице "Вежбајмо у природи", па примените на отвореном простору бар три вежбе спретности које вам се највише допадају... возите бицикл... трчите, прескачите препреке, размрдајте и тело и дух на некој трим стази... скачите увис да додирнете лист/грану... певајте...

Бранко Коцкица - "Вежбајмо у природи"- линк (овде)



 

 4.5.2020.

Драга децо, 
надам се да сте се одморили и да можемо да наставимо даље...
Пратећи све што пошаљете, морам да искажем своје импресије, да сам заиста одушевљена вашим целокупним ангажовањем, а нарочито идејама и стваралачким изразом у оквиру пројектне наставе и разредног часа - еколошке поруке, старе игре, крпењача ...  
ВЕЛИКО БРАВО ЗА ИНТЕГРАЦИЈУ САДРЖАЈА различитих предмета !!!

ТАРА
ТАРА
СРНА
АНА
БОТУЊАЦ

ТАРА

МЕРЈЕМ
Мерјем

 




 

МАТЕМАТИКА 

Данас ћемо утврђивати решевање задатака помоћу једначина са непознатим чиниоцем, дељеником и делиоцем.

Сигурна сам да ћете бити спремни за сутрашњу проверу знања електронским путем (на исти начин и под истим условима као и претходни пут)... 

За почетак, поиграјте се садржајем презентације:
Поновимо једначине са множењем и дељењем... - линк (овде)

Ви ћете, као и до сада, имати могућност избора нивоа и обима задатака које желите да радите, од понуђених...

- 1. ниво

  - 2. ниво


 

 

 

 

   

 

 

-ДОДАТНИ ЗАДАЦИ (за оне који желе више):

1. Ако број 56 умањиш неколико пута добићеш количник бројева 28 и 4. Израчунај непознати број.

2. Реши једначину: (54 – 14) : с = 4



  ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ

  Ја то већ умем

- Сигурна сам да сте током ових дана ванредног стања нешто НОВО научили (да направите неки слаткиш/колачић, украс, игру, вежбу, инструмент, песму ... Поделимо то заједно и обрадујмо једни друге 😍

 

 

30.4.2020.

Драга децо, 
сигурна сам да ћете се ЗАБАВИТИ датим садржајима, по слободном избору... 
Желим вам пријатне празничне дане...  

 

МАТЕМАТИКА

ЗА ОНЕ КОЈИ ЖЕЛЕ ВИШЕ


- Као помоћ за лакше разумевање користите видео клип са Јутјуба: 
"Непознати делилац" - линк (овде) 
- уџбеник - стр. 107.
- радна свеска - стр. 73. (ко жели више)
    

МУЗИЧКА КУЛТУРА

 Драга децо, 
с обзиром на то да смо у нашој "књизи - Креирали смо Paint-u" (линк) стваралачки представили  "једну астрономију за свакога",  цртежима ведрог звезданог неба које су волели да посматрају наши велики научници Н. Тесла, М.И.Пупин, М.Миланковић: космос, звезде, месец...  
Настављамо мисаона путовања кроз време и простор певањем песама:



 Песму "Блистај, блистај" смо већ учили... Данас је понављамо😃
А песму "Док месец сја" треба да научимо...
Најпре изражајно прочитај песму из уџбеника... Затим отпевај песму, строфу по строфу неколико пута, све док не запамтиш текст и мелодију песме. Покушај да, тапшањем дланом о длан и дланом о надланицу, даш песми ритам (наглашен и ненаглашен) као што то радимо на часу бројећи до два... 
Ако желиш, можеш да направиш звечку (иако смо то већ радили у школи). Штапиће могу да ти имитирају две дрвене оловке, варјаче исл. 
Можеш да пробаш, ако желиш, да свираш ритам док певаш песме на начин како је то представљено на поменутим страницама у уџбенику - стр. 51. и 53. 
Напиши наслов у свеску и илуструј. 
Пуууууно певај, радуј се и настави да машташ, померајући границе могућег... 😃


 

ПРОЈЕКТНА НАСТАВА

 Данас ћемо наставити да се бавимо старим играма и играчкама... Ви сте већ на вибер групи поставили мнооого сјајних примера игара које су се некада играле, али и данас (иако се смишљају и нове)... Сигурна сам да сте их применили током протекле седмице... Придружујем се и ја 😃

Као дете, волела сам да се играм "ЛАСТЕ ПРОЛАСТЕ"... 
Певали смо:
Ласте проласте,
на Мораву доласте,
наша гора увела,
а ваша је зелена,
хало Јело, Јело, Јело,
отвори нам врата Перо,
да нам брже прође војска сва!
Хеј, хај, затварај!



Деца стану једно иза другог, а двоје деце састави руке у лук. Друга деца пролазе у круг и испод лука. На стихове „Хеј, хај, затварај!“ спусте руке и "заробе" једно дете (које се нашло испод лука). То "заробљено" дете треба да одговара на питања која му поставе (питања постављају оба детета, односно најпре једно, па ако тачно одговори на његово питање стане иза њега). Ако погоди, стане иза детета на чије је питање тачно одговорило. Ако не одговори тачно ни на једно питање – испада из игре. Кад су сва деца "заробљена", обе групе се надвлаче – па ко победи! НАДАМ СЕ ДА ЋЕМО УСКОРО МОЋИ ДА СЕ ИГРАМО У ВЕЋОЈ ГРУПИ 😃

Ево још једне старе игре коју сам играла са баком и деком, а развија и машту:

 "ПРИЧА НА ЗИДУ"
Угасите светло у соби. Узмите стону или батеријску лампу и уперите је према зиду. Постављајући различите предмете између извора светлости и зида – играчке, декоративне предмете, али и прсте – направићете на зиду интересантне сенке. Опробајте се заједно родитељима. Покушајте да стварате што необичније силуете и да заједно стварате причу која их прати. Ппокушајте да се надовезујете и развијате причу заједно. Пустите машти на вољу – прича не мора имати уобичајене ликове, а ни уобичајени ток. Она је само ваша и јединствена.

 



Сигурна сам да ће вам се допасти и једна старинска играчка - КРПЕЊАЧА
То је лопта направљена од крпа, па отуда и тај назив. Најчешће се прави од старих чарапа које су спаковане тако да дају лоптасту форму. Крпењача се може направити, уз помоћ игле и конца да буде евентуално и већа.
Крпењача се појављује почетком двадесетог века када фудбал добија на популарности. Тада је фудбалска лопта била скупа и недоступна већини деце. Тако је настала крпењача. 
Слабости крпењаче су да не одскаче и да се, за разлику од фудбала или гумене/пластичне лопте, брзо зауставља јер је трење са подлогом много веће. 
Крпењача такође има кратак век трајања тј. брзо се поцепа.
Крпењача је нестала шездесетих година двадесетог века када је освојена производња јефтиних лопти од гуме и пластике. 

На следећем лику можете наћи детањан опис како се прави крпењача… - линк (овде)
и клип на Јутјубу како то деца раде - линк (овде)




По жељи, овде можете прочитати о играма са крпењачом… - линк (овде)


http://www.svevlad.org.rs/narodni_zivot_files/lopta.html



Ако желиш, направи и ти крпењачу и користи у игри код куће, али и за физичко васпитање 😍



 



 

29.4.2020.

МАТЕМАТИКА

 Драга децо, 
све похвале за јучерашњи успешно обављен задатак! Сваки труд се исплати! Ви сте то и показали! Наставите тако и даље! БРАВО!!!


 

- Као помоћ за лакше разумевање користите видео клипове са Јутјуба:

- уџбеник - стр. 106.
- радна свеска - стр. 72. (ко жели више)

ЗА ОНЕ КОЈИ ЖЕЛИ ВИШЕ








ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ

Вежбајмо уз множење 😍  

линк (овде) - презентација

 

линк 2 (овде) - Јутјуб

 

 

28.4.2020.

МАТЕМАТИКА

 Драга децо,
по завршетку данашњег ТВ часа - утврђивање дељења до 100, покушајте да урадите договорену проверу знања електронским путем. 
Смернице: 
Кликом на дати линк улазите у простор са задацима... 
У овом случају не пишете име и презиме, већ имејл адресу  у дато поље, како би се знало чији је рад (евидентира се у мом имејлу, као повратна информација путем које ћу оцењивати). 
Припремите свеску и оловку, мало добре воље и вилинске прашине 😃 
Кликом на тачкицу испред тачног одговора за који се одлучите (од понуђених) обележавате резултате до којих сте дошли решавањем у свесци (веома је важан  поступак - ток решавања, размишљања)... 
Када завршите све задатке, кликните напослетку "дугме" ПРОСЛЕДИ, чиме се предаје рад. Затим ћете видети "дугме" ПРИКАЖИ РЕЗУЛТАТ путем чега ви имате одмах увид у оно што сте тачно урадили и где сте погрешили, као и број остварених  од укупног броја бодова...
Замолићу вас да радите самостално у временском ограничењу једног школског часа.
Сигурна сам да ћете бити веома успешни! СРЕЋНО! 

Провера знања - Дељење до 100 - линк (овде)




Данас прелазимо на једначине - Одређујемо непознати чинилац 😍
Присетићемо се повезаности рачунских радњи множења и дељења коришћењем презентације - линк (овде)

Овладавање овим садржајима ће сада бити лако коришћењем клипова на следећим линковима:
- "Непознати чинилац" - линк (овде)
- "Једначине" - линк (овде)
- Уџбеник - стр. 105.
- Радна свеска - стр. 71. (за оне који желе више) 
 



ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ

... разгибај се, вежбај, скачи, плеши, певај ...

линк1 (овде)

линк2 (овде)

С обзиром на то да је лепо време, користите све игре које  сте послали као примере старих добрих игара у оквиру пројектне наставе, коришћењем ластиша, вијаче, обруча, нацртане школице, трка џакова, мини куглана, натезање конопца... на отвореном простору 😍



 

 

27.4.2020.

МАТЕМАТИКА 

Драга децо, 
данас  ћете наставити са увежбавањем дељења, решавањем задатака у радној свесци - стр.70. и на наставном листићу (слике). Користите све раније постављене линкове ка квизовима, игрицама... Похваљујем сав ваш труд и рад током викенда! Браво!😍

 

За оне који желе више, задаци по избору...

 
 

ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ

Различити смо али су нам иста права

Размислите о следећем:

1. Делујемо јединствено...
- Заврши започету реченицу: Без обзира на ситуацију делујемо као тим, зато што...

2. И ми се питамо...

- Написати шта је то што вам највише недостаје при учењу на даљину... 
- Навести потешкоће на које наилазите...



3. Желимо да променимо...
- Свако од вас нека напише шта је прво што ће урадити кад прође све ово? Где ћете прво отићи? Кога ћете прво позвати да се видите...
 


Било би лепо да један делић свог размишљања нацртате или било којом техником претворите у дивну слику...


 

 

 

24.4.2020.

МАТЕМАТИКА

- задаци из Атосове збирке (дата страна) - по слободном избору...
- уџбеник - стр. 104.
- радна свеска - стр. 69.

Драга децо, 

са идејом бољег разумевања и овладавања дељењем двоцифреног броја једноцифреним, направила сам клип - презентацију са звучним записом као помоћно објашњење... 

линк-овде 


Напомена: у оквиру звучног записа за пример 75 : 5, а у реченици "број 70 није дељив са 5" (а сви знамо да заправо јесте) изоставила сам наставак те реченице:  "у оквиру ТАБЛИЦЕ МНОЖЕЊА"; то сам једноставно подразумевала, јер у 2.разреду радимо дељење двоцифреног броја које се ослања на научену таблицу множења (касније проширујемо могућности)...

 

 

ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ

... разгибај се, скачи, плеши, певај, осмех на лице ... 

линк1 (овде)

         линк2 (овде) 

         линк3 (овде) 

       линк4 (овде)

 

 - За разоноду:
Током викенда се одморите и забавите, ако желите, већ познатим садржајима музичке културе: 
слушање музике и балетска представа
"Успавана лепотица"  и "Лабудово језеро" , 
размишљајући о својим тежњама и сновима након одгледаног клипа "Балеринин сан" (линк-овде)
 Погледајте и цртани филм "Барби - Лабудово језеро" (линк-овде)

 



 

23.4.2020.

... Дан планете Земље смо обележили јуче, али треба да размишљамо као да је свакога дана... 
„Нека буду само мирни и весели Дани Земље у будућности за наш лепи свемирски брод Земља који наставља да се окреће и кружи у хладном свемиру са његовим топлим и ломљивим товаром ведрог живота.“ – Секретар Уједињених Нација, У. Тхант, 21. март 1971.

                                                                                                                                                                                       
                                                                                     

 

МАТЕМАТИКА





Уколико желиш још мало да утврђујеш своја знања у вези са множењем и дељењем збира и разлике, покушај да урадиш задатке са наставних листића као да је права провера знања (као када смо сви заједно у учионици)...

 

- Ако желиш, можеш да се забавиш и задацима на исту тему у облику КВИЗА (wordwall - линк/овде) 

 

 

                МУЗИЧКА КУЛТУРА


"УСПАВАНА ЛЕПОТИЦА"
Петар Иљич Чајковски

Слушамо музику  познатог руског композитора затворених очију... маштамо...
Било би лепо да илустрацијом представите своје унутрашње визије створене чаролијом ове дивне композиције...

Погледајте и део балетске представе на исту тему... линк - овде
Сигурна сам да ћете бескрајно уживати 😍




 А за забаву и опуштање, погледај истоимени цртани филм...  линк- овде



Коментари

  1. Ово је сведочанство које ћу рећи свима да чују. Био сам у браку четири четири године и пете године брака, друга жена је имала чаролију да одузме мог љубавника од мене, а мој муж је оставио мене и децу, а ми смо патили две године све док нисам мислила на место на коме је ово мушкарац ДР ВАЛЕ је некоме помогао, па сам и ја одлучила да му се обратим за помоћ, тако да ми може помоћи да доведем мужа кући и верујте ми, само му шаљем своју слику и слику свог мужа и након неколико недеља, како ми је рекао, видела сам аутомобил како је ушао у кућу и гле, то је био мој муж и он је дошао код мене и деце и зато сам срећна што ћу сваког од вас у сличној ситуацији упознати са овим човеком и вратити свог љубавника ви Његов WhatsApp/Viber: +2347054019402 ИЛИ е -mail: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

„СТЕРИЈИНИ ДАНИ“ - Велика Греда 2019.

ТВ Храм - снимање специјалних емисија у шк. 2019/20. години