Živi san - Agrarni model učenja u osnovnoj školi - ERAZMUS projekat
Projekat "Živi san - Agrarni model učenja u
osnovnoj školi"
(sufinansiran od strane Evropske unije)
Kao učiteljica jedne novobeogradske šsnovne škole, sa velikim zadovoljstvom sam učestvovala u aktivnostima ovog projekta.
Od 7 predatih mojih časova koji su poslati a procenjivanje, 4 su odabrana da udju u brošuru najboljih primera časova školske prakse u konkurenciji od ukupno 60 praktičnih primera...
Ocenjivani su iz 5 zemalja.
Najbolje je ocenjen "Pasulj" sa 100 maximalnih poena, "Vodenični točak" 80 poena, "Sakupljanje kišnice" 77,83 poena i "Krompirići" 74 poena.
Dakle, 4 praktična primera, od 20 odabranih za brošuru, su moje aktivnosti sa đacima - priprema, opis uz kratak edukativni film kao produkt, koji pokazuje tok aktivnosti ali služi i kao pokazatelj drugima da se ostvare u istom pravcu, sa idejom funkcionalnosti znanja...
Preporučena citacija: ALM - A living dream (2024).
Najbolje prakse za obrazovanje o održivosti i svest o zaštiti životne sredine u vezi sa agrarnim modelom učenja za učenike uzrasta 8-12. Oviedo: Univerzitet u Oviedu.
Naziv projekta:
Živi san - Agrarni model učenja u osnovnoj školi
Broj projekta:
2023-1-ESO1-KA220-SCH-000154333, razvijen od strane šest partnera.
Stoga, svaki partner i osoba navedena kao autori mogu se pozivati na
ovu publikaciju kao deo svoje naučne produkcije.
Univerzitet Oviedo, Španija: Mónica Herrero, Antonio Torralba-Burrial,
Covadonga Huidobro, Sué Gutierrez Berciano, Marta García-Sampedro.
Kreativna stanica, Srbija: Nina Stojanović, Aleksandra Borović,
Marijana Veljić, Nenad Pantić, Aleksandra Prokopijević
ESNO, Bugarska: Nikola Obretenov Elementary School, Bulgaria: Zoya
Gotsova, Svetlana Dimitrova, Marieta Mincheva, Milena Vezhdarska
Ragina Ltd. Bugarska: Galena Robeva, Silvia Robeva, Mariya Benova.
Youthfully Yours SK, Slovačka: Leva Fridmane, Michaela Fintorova,
Ludmila Nevidanska, Ema Halaszova, Ivan Rosa, Dana Rosová.
Smart Idea, Slovenija
Repositorio Institucional de la Universidad de Ovied
Best Practices for Sustainability Education and Environmental Awareness Related to an Agrarian Learning Model for Students
Aged 8-12
BROŠURA PREVEDENA NA SRPSKI JEZIK (u PDF formatu)
MOJI PRAKTIČNI PRIMERI koji su ušli u tu brošuru:
- Kreiranje modela vodenice: Obrazovni eksperiment - str. 37 - 41
(Poglavlje 2: Međupredmetna saradnja)
LINK
- Od zrna do činije: školski projekat baštovanstva - str. 72 - 76
(Poglavlje 3: Ekološka empatija)
LINK 1 LINK 2
- Od bašte do stola: Projekat “Krompir” - str. 105 - 110
(Poglavlje 4: Timski rad)
LINK
- Štedite vodu - skupljajte kišnicu - str. 120 - 124
(Poglavlje 4: Timski rad)

Коментари
Постави коментар